piątek, 10 maja 2013

Aloszka!

Czas na pierwszy post.





Witam wszystkich serdecznie.
Nie jest to mój pierwszy blog, jednak żaden z moich blogów, fotoblogów, videoblogów nie przetrwał dłużej niż 2 miesiące. Teraz czas na najzwyklejszego bloga.
Skąd taki pomysł? W zwyczaju miałem pisać coś w postaci pamiętnika - nazywałem to notkami. Uwielbiałem na papier wylewać emocje, swoje opinie itp. Różnica była taka, że nikomu tego nie dawałem czytać.
A co teraz? Teraz zamierzam ukazać Wam swoje myśli. Będą one momentami obiektywne, czasem subiektywne.
A tematyka bloga? Uniwersalna. Wprawdzie będę się skupiał na swoich zainteresowaniach, ale nie jestem w stanie tego umieścić w kategorii typu sportseksmuzyka itd. Wystarczy etykieta. Mam nadzieję, że mi się uda. A jeśli macie jakieś uwagi, zachęcam do napisania i podzielenia się nimi.

Pozdrawiam!

1 komentarz: